99+ Kata Basa Sunda Yang Romantis Dan Lucu

Kata Kata Sunda – Sebagai solusi untuk mengatasi kegalauan, kesedihan atau sebagi hiburan. Kata yang dibuat dengan basa sunda ini ditulis sebagai bahan rekomendasi.

Khususnya buat kamu orang Sunda asli pisan, insyaalloh galauna bakal leungit. Yuk di simak we langsung ka TKP.

Kata Kata Sunda Sedih

kata sunda sedih

Bahasa sunda memang mempunyai banyak sekali jenis kata yang bisa membuat inspirasi. Banyak orang yang mencari solusi untuk menenangkan diri, hiburan atau apapun dengan sebuah kata-kata.

Khusus disini bagi kamu orang sunda, saya akan berbagai mengenai kata-kata sunda yang sedih. Pokona cocok pisan dalam keadaan galau, diputuskeun atawa teu dibere jajan.

Mangga simak wae langsung dihandap iyeu.

Kata Kata Sunda Sedih Kahiji

kata sunda sedih kahiji

 

“Tinggalkeun rasa kasedih sareung pohokeun kasieun dina diri urang. Rasa kanyeri anu ku urang dirasa moal bakal karaos sapertos kabagjaan datang anu bakal kuurang gaduh engkena”

***

“Gusti anu maha agung moal pernah masihan terus kasedihan, pasti aya hiji rencana anu sejen asal diri urangna tiasa mikir anu positif. Pasti aya hiji kabagjaan anu engkena tiasa nyumponan kabeh cai mata anu kaluar.”

***

“Henteu kudu urang terus-terusan aya dina kasedihan, sabab impian moal robah jadi kanyataan langsung. Urang kudu ngaraos syukur kusababa impen anu awon oge moal barobah janteun kanyataan.”

***

“Teu kedah urang kudu sedih dina kakurangan urang. Sabab, Pangeran mah tangtos masihan ka diri urang kaleuwihan dina tiap-tiap jalmi nu ngagaduhan kakurangan.”

***

Kata Kata Sunda Sedih  Kadua

kata sunda sedih kadua

 

“Ngarasa teu bagja kalawan jalmi nu pas lewih mendingan, alabatan ngaraos bagja kalawan jalma anu tos lepat. Janten urang kedah bijak dina milih babaturan.”

***

Kasedihan sareng kabagjaan nyaeta nikmat nu kugusti pangeran pasihankeun, sagalana kedah disyukuran ku diri urang. Jadi, Kabagjaan teu aya maknana lamun anjeun teu nyertakeun rasa kasedihan saencana.”

***

“Percanteun kana diri sorangan, sanajan dina waktos ieu urang ngarasakeun sedih. Kusabab sumber sumanget nu paling ageng nyaeta aya dina hirup urang sareng diri urang sorangan.”

***

“Ulah pernah Nganyalahkeun jalmi nu sejen tina rasa kasedihan nu ku urang rasakeun. Sabab, kabagjaan anu urang nyaeta urusan diri sorangan. Janteun, kabagjaan kedah aya dina diri urang sorangan.”

***

“Rasa kasedihan kedah dilewatan ku urang sa teu acan urang manggihan kana kabagjaan. Tenangkeun hate heula, sabot ngarasa sedih, kusabab bakal aya kabagjaan saentos eta.”

***

“Hayu sarerea urang hudang tina kasedihan ayena, kumargi rasa kasedihan nyaeta proses nu kedah ku urang diliwatan kanggo manggih kabagjaan nu sabenerna.”

***

“Anjen Ulah nyesel kana kalepatan anu tos kaliwat. Kusabab, beuki lami anjeun ngarasa kasedihan hate sareng nyesel, eta malah bakal beuki lami oge salira hirup dina rasa kasedihan. Bebrehkeun, sareng pohokeun eta kasedihan!”

***

Kata-Kata Sunda Romantis

kata sunda romantis

Pada bagian ini saya akan memberikan sebuah rekomendasi dari kata-kata sunda yang romantis. Sifat yang unik dan mungkin sebagian orang tidak akan mengetahuinya.
Khususnya bagi kamu yang berdarah sunda, saya rekomendasikan ini sebagai kata-kata sunda yang berikan buat pacar atau seseorang yang kamu incer.

Kumpulan kata-kata sunda romantis ini sengaja saya tulis sebagai bahan dalam mencarikan solusi atau hadiah bagi gebetan.
Sok mangga di simak langsung we.

Kata-Kata Sunda Romantis Dan Artinya

kata sunda romantis dan artinya

 

“Upami cinta atos ngait, tai ucing karasana nikmat sapertos coklat” Bila Cinta telah melekat, Kotoran kucing terasa nikmat seperti coklat.”

 

“Tenang wae neng, Ari cintam akang mah sapertos tembang keris patih. Tak lekang oleh waktu” Tenang saja De, Cintaku itu seperti lagu kerispatih. Tak lekang oleh waktu”

 

“Kunaon ditepangken Ari bade dipisahkeun” Mengapa harus dipertemukan bila harus berpisah”

 

“Aya hayam. hayam kate, hayam kate ti cihaur. sia sia PDKT mung kaburu direbut batur” Ada ayam, ayam kate, ayam kate dari Cihaur. Sia sia klau PDKT karena sudah direbut orang lain”

 

“Kasabaran kaula aya batasna, tapi cinta kaula ka anjeun henteu aya se’epna” Kesabaran aku ada batasnya, tapi cintaku ke padamu tidak akan ada habisnya.”

 

Kata-Kata Sunda Romantis Leubay

kata sunda romantis leubay

 

” Kuring moal bakal tiasa hirup sorangan, butuh bantosan jalmi sejen. Janten, pastikeun jalmi eta nu bisa ku kuring andelkeun. “

 

” Hoyong raosna abdi ngarangkai sadaya kecap cinta nu aya di dunya ieu, salajeungna bade ku abdi kumpulkeun, supaya anjeunna nyaho gede rasa cinta abdika anjeunna. “

 

” Tilu kecap nu kaungkap dina jero hate, kahiji seuri bisa janten tanda pasona. Kuring alunkeun nada tapi teu aya sorana. Ngan nganggo tulisan ieu, abdi bade nuliskeun sangkan abdi: Bogoh ka anjeun. “

 

” Mun hirup anjeun karasa teu sumanget, coba teras solat sareng ngado’a ka gusti. Kusabab solat, hirup anjeun bakal tias tenang tur bagja. “

 

” Abdi sanes jalmi nu sampurna pikeun anjeun, sareng saens oge nu paling alus kanggo anjeun. Tapi nu pasti, abdi jalmi hiji-hijina nu terus emut ka anjeun. “

 

” Hate mun tos dipinuhan ku rasana cinta sareng pikanyaah, tiasa ngajantenkeun rasa cinta nu tulus, sareng ikhlas pikeun lewih paduli ka sasama. “

 

” Kagagalan tina hiji hubungan rasa cinta, nyaeta hal nu biasa. Wanci urang tiasa hudang tina kagagalan, eta tandana urang tiasa janten jalmi nu luar biasa “

 

” Mun misalkeun jalmi nu paling anjeun resep tos ninggalkeun, ulah sedih terus, sabab mun urang terus-terusan sedih, bakalan poho sangkan diri urang berarti. “

 

” Kadang, sanes ku kabodoan diri sorangan, urang ngarasa kesel ka hiji jalma. Tapi urang ngarasa sedih ningali kanyataan. Sabab anjena moal bisa di percaya deui.”

 

” Tong loba ngaharap kaanjeuna teu ngahargaan kaprihatinaan urang deui. Fokus bahagia ka nu urang boga ayena, sareng ulah ngaraos sedih pikeun anu teu ku urang gaduh.”

 

” Rasa cinta teu terus datang tina titingalian soca hungkul. Tapi kadang rasa cinta datang tina ayana tulus di jero hate, janten percayakeun kana hate anjeun sorangan.”

 

” Moal kabeh kembang tiasa janten lambang cinta, tapi mawarmah bisa. Henteu kabeh tatangkalan bisa hirup mun teu aya cai, tapi kaktus bisa. Henteu kabeh jalma bisa jadi kabogoh bager, tapi anjenmah bisa. “

 

“Rasana cinta nyaeta anugrah anu paling endah, tapi lamun misalna urang reseup ka hiji jalmi, teras tong ngarasa hayang ngagaduhan nana, tapi usahakeun jieun manehna supados bisa betah lamun aya disisi urang. “

 

” Ulah ceurik sareng ngarasa sedih ka anjena nu tos ninggalkeun. Kusabab, kadang urang kedah rela kaleungitan jalmi nu ku urang dipikanyaah supados datang anu lewih sae. “

 

” Pohokeun pangalaman pait nu harita, entong ngarasa sieun dina ngalewatan poe ayena. Teras lakukeun nu paling alus dinten ayena. Berjuang pikeun anjena nu dipikaresep. “

 

” Mun abdi tiasa, sabenerna hayang nulis nami anjeun dina langit anu seer bentangna endah, supadaos sadayana jalma tiasa terang rasa pikanyaah anu gede ti abdi ka anjeun. “

 

” Jagaan rasa nyaah nu ku anjeun gaduhan ayena. Kusabab, cinta mah ibaratna jantung. Anjeun moal pernah tiasa terang iraha ereun na. “

 

” Moal tangtos istri nu ku urang dipikaresep eta bakal ngadamel nyeuri hate ka urang. Kadang anjenna nu sok remen ngalakukeunna teh. “

 

Kata Kata Sunda Lucu Dan Artinya

kata sunda lucu
Youtube

Supaya tidak terlalu bête dan kaku, sekarang saya share beberapa kumpulan kata-kata sunda yang lucu, ngakak abis yang bikin kamu sakit perut.

Sebagian orang sunda mungkin belum ada yang pernah kata-kata sunda yang satu ini. Sok mangga di simak aja langsung.

Berikut ini beberapa kata kata sunda lucu dan artinya:

Kata Kata Sunda Status Lucu

kata sunda lucu status dan doa
Youtube

Dalam bagian ini, ada beberapa kata yang bisa dijadikan hiburan. Yaitu kata-kata sunda bertemakan doa dan status lucu. Berikut ulasannya.

“Gusti jauhkeun abdi tina kagorengan sapertos cireng, bala-bala, gehu, combro jeung sajabana. Amiin.”

Makna dari kata sunda lucu ini adalah bahwa kamu ingin dijauhkan dari segala keburukan. Jika di sunda, kata keburukan adalah “kegorengan” maka dipleseetkan menjadi gorengan. Yaitu gorengan pisang, bakwan dan lain-lain.

***

“Teu tiasa di otelan, nuju teu raraos. Nyuhunkeun piduana we sing enggal damang sareng hoyong di datangan sabari diceucepan ku artos.”
Artinya : Jangan diganggu, saya lagi sakit. Minta doanya saja biar cepat sembuh dan ingin dijenguk sambil di kasih amplop duit.

Kata Kata Sunda Lucu Untuk Pasangan Dan Mantan

kata sunda lucu pasangan dan mantan

Berikut ini saya tulis mengenai kata-kata sunda yang cocok buat pasangan atau mantan. Sok mangga.

“Terus urang kudu kitu, terus urang kudu kieu. Hayoh wae terus-terusan, emang urang tukang parker!”
Artinya : Terus aku harus gitu, terus aku harus gini. Terus aja, emang aku tukang parkir?

 

“Wanita lebih suka memilih seorang laki-laki yang goreng patut daripada yang goreng milik.”
Artinya : Wanita lebih suka milih cowo berwajah jelek daripada cowo yang rezekinya yang jelek.

 

“Suatu waktu akan kamu sadari bahwa aing adalah permata yang kau piceun.”
Artinya : Disuatu saat kau akan sadari bahwa aku adalah permata yang kamu buang.

 

“Hese lamun bogoh kanu henteu bogoh mah. Jiga meuli roko sabatang ka Alfamart, moal di waro!”
Artinya : Susah jika suka ke orang yang tidak suka kita. Ibaratnya beli rokok satu batang ke Alafmart, gak akan digubris!

 

“Semoga kamu cepet-cepet putus ama kabogoh kamu yang mukanya ledug siga keresek gehu nu sararoek itu.”
Artinya : Semoga kau cepat putus sama pacarmu yang muka dianya belepotan percis kantong kresek tahu isi yang sobek itu.

 

“Pancegkeun dina hiji hate. Entong ingkah nya, lamun urang tara barang bere.”
Artinya : Tetapkan dalam satu hati. Dan jangan pergi, kalau aku gak pernah ngasih kamu sesuatu.

 

“Wanita Seperti cucunguk. Mun diudag hese. Tapi lamun geus nangkarak, oseh-osehan.”
Artinya : Wanita itu seperti kecoa. Kalau dikejar susah. Tapi kalau udah terlentang, meronta-ronta.

 

“Akan ada saatnya nanti kita memendam perasaan. Perasaan rujitna bujur akibat busiat, misalna.”
Artinya : Akan ada saat dimana kita mesti memendam perasaan. Perasaan jijik di dubur akibat mencret, misalnya.

 

“Urang sabar kusabab boga hate. Coba lamun urang boga batu. Geus dibalangkeun batuna kana beungeut sia.”
Artinya : Aku sabar karena punya hati. Coba kalau aku punya batu. Udah ku tabokin batu itu ke mukamu.

 

“Ari maneh jelema atawa kalkulator? Meni teu menang salah.”
Artinya : Kamu itu orang atau kalkulator? Sampe-sampe gak boleh salah.

 

“Jaman ayeunamah entong percaya kana foto profil di medsos, loba Wadulna! Ngan hiji anu bener, nyaeta foto KTP nu jujur salila ieu.”
Artinya : Zaman sekarang jangan mudah percaya sama foto profil yang ada di media sosial, banyak bohongnya! Tapi Cuma satu yang selalu benar, yaitu foto KTP yang jujur selama ini.

 

Demikianlah uraian artikel yang membahas menganai kata-kata sunda dari mulai yang romantsi sampau lucu. Semoga jadi bisa membantu kamu dalam menambah wawasan atau hiburan semata. Hatur nuhun.

Leave a Comment

%d bloggers like this: